Skip to main content

Meet up with Josh Burgess(Yumi Zouma)

We went to Tokyo at 18th December 2016.
First to meet up with Josh Burgess from Yumi Zouma.
12/18に東京に行きました。
ユミ・ゾウマのリーダー、ジョッシュが来日していたのと
With Josh Burgess from Yumi Zouma

Second to talk with our engineer fredricson who is leader of remigai, and Kitagawa-san, owner of Green Auto Studio.
もう一つは私たちのエンジニア、レミ街の荒木さん、スタジオの北川さんと会うためです。
With fredricson from tigerMos / remigai


At art space Spiral, Josh played toy xylophone, very dreamy soundscape emerged.
スパイラルで展示を観て回りました。ジョッシュがとても楽しそうに木琴を叩いてくれました。
Josh playing toy xylophone
We went Shinjuku Disk Union after having lunch at Vegan café “restaurant_8ablish”.
ヴィーガンカフェで食事をした後、ジョッシュの希望で新宿ディスクユニオンへ。

Josh was searching Brian Eno’s LP. but he bought Arthur Russel’s T shirt for souvenir because there was only S size, too small for him.
ジョッシュはブライアン・イーノのLPを探していると。一方でアーサー・ラッセルのTシャツを見つけて喜んでいました。自分には小さいが友達にあげると。

After Josh left, we talked with fredricson and Kitagawa-san about how to record our new album.
ジョッシュと別れた後、荒木さん、北川さんとレコーディングのご相談をしました。